doc. Mgr.
Igor Dostálek
Vedoucí ateliéru
tel:
54259 1300
e-mail: 5195@post.jamu.cz
UČO: 5195
Vedoucí ateliéru
Mozartova 1 662 15 Brno
| Členství v akademických orgánech | Funkce |
|---|---|
| Umělecká rada DF | člen |
| Studium |
|---|
|
DIFA M-DRAUM CINHER (abs.) (ukonč.)
|
|
DIFA D-DRAUM (ukonč.)
|
| Pracoviště | Funkce |
|---|---|
| Ateliér činoherního herectví Niky Brettschneiderové | Vedoucí ateliéru |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Projekt III | DHCL305 |
| Diplomový proseminář | DHDL311 |
| Projekt IV – Studio Marta | DHBL304 |
| Herecká pohybová výchova III | DHAL301 |
| Herectví III – činohra | DHBL301 |
| Divadelní seminář II | DHAL209 |
| Herecká interpretace textu I | DHAL102 |
| Herecká pohybová výchova I | DHAL107 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Diplomový proseminář | DHDZ311 |
| Projekt II | DHBZ302 |
| Projekt I | DHDZ302 |
| Herectví III – činohra | DHBZ301 |
| Herecká pohybová výchova III | DHAZ301 |
| Herecká pohybová výchova I | DHAZ107 |
| Divadelní seminář II | DHAZ209 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herectví II | DMAL201 |
| Herecká pohybová výchova II | DHBL202 |
| Herectví II – činohra | DHDL201 |
| Divadelní seminář II | DHAL209 |
| Práce se studenty ČR a DD | DHAL210 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herectví II – činohra | DHDZ201 |
| Divadelní seminář II | DHAZ209 |
| Herecká pohybová výchova II | DHBZ202 |
| Herectví II | DMAZ201 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herectví I – činohra | DHCL200 |
| Herectví I | DMAL101 |
| Herecká výchova pro režiséry | DRCL104 |
| Divadelní seminář I | DHAL110 |
| Herecká pohybová výchova I | DHAL107 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herectví I | DMAZ101 |
| Herecká výchova pro režiséry | DRCZ104 |
| Herecká pohybová výchova I | DHAZ107 |
| Divadelní seminář I | DHAZ110 |
| Herectví I – činohra | DHCZ200 |
| Vstupní kurz | DHBZ112 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
| Individuální herecké konzultace | DMCL405 |
| Herectví II | DMAL201 |
| Herectví II – činohra | DHDL201 |
| Herecká pohybová výchova II | DHBL202 |
| Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
| Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
| Divadelní seminář II | DHAL209 |
| Práce se studenty ČR a DD | DHAL210 |
| Herecká pohybová výchova I | DHAL107 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Individuální herecké konzultace | DMCZ405 |
| Herectví II | DMAZ201 |
| Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
| Herectví II – činohra | DHDZ201 |
| Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
| Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
| Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
| Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
| Dílna herectví před kamerou | DHBZX01 |
| Herecká pohybová výchova II | DHBZ202 |
| Divadelní seminář II | DHAZ209 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Diplomový proseminář | DHDL311 |
| Projekt III | DHCL305 |
| Projekt IV - Studio Marta | DHBL304 |
| Herectví III – činohra | DHBL301 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herectví II | DMAZ201 |
| Diplomový proseminář | DHDZ311 |
| Herectví III – činohra | DHBZ301 |
| Projekt II | DHBZ302 |
| Projekt I | DHDZ302 |
| Stáž v profesionálním souboru | DHBZX03 |
| Vstupní kurz | DHBZ112 |
| Dílna herectví před kamerou | DHBZX01 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Práce se studenty režie a dramaturgie | DHBL210 |
| Divadelní proseminář | DHBL208 |
| Herecká pohybová výchova | DHBL202 |
| Herecká tvorba | DHBL201 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Divadelní proseminář | DHBZ208 |
| Herecká pohybová výchova | DHBZ202 |
| Herecká tvorba | DHBZ201 |
| Herecká propedeutika | DDMZ104 |
| Pouliční divadlo | DAAZX94 |
| Předmět | Kód |
|---|---|
| Herecká pohybová výchova | DMCL311 |
| Projekt I a II | DMCL301 |
| Divadelní seminář | DHBL111 |
| Herecká výchova | DHBL100 |
| Herecká pohybová výchova | DHBL101 |
| Technika jevištní mluvy | DAALX76 |
| Název | Typ | Rok |
|---|---|---|
| DOSTÁLEK, Igor. Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte. In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, s. 197-203. ISBN 978-80-7460-139-2. | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize | 2018 |